prudutti

Precauzioni per l'installazione di presse idrauliche

In l'usu propiu di l'equipaggiu di stampa da u cliente, hè inevitabbile chì serà stallatu da ellu stessu per via di u cambiamentu di pusizioni.Allora chì deve esse attentu à l'installazione di una pressa idraulica?

U cliente deve fà arrangiamenti raghjone secondu u situ di usu, attente à u locu di l'alimentazione, a flatness di a terra, è a fundazione di a grande pressa idraulica.
Verificate se l'articuli di u sistema idraulicu installatu sò fermi è se i cuntatti elettrici sò stallati in u locu.
Sicondu u tipu di pressa idraulica è esigenze di trasfurmazioni, furmulà prucedure di funziunamentu di sicurezza mirate è fattibili, è eseguite a furmazione necessaria per u travagliu è l'educazione di sicurezza.
Prima di inizià l'apparecchiatura, verificate se a parte operativa di l'equipaggiupressa idraulicahè in un statu efficace, s'ellu u dispusitivu di prutezzione di sicurità hè cumpleta è facile à aduprà, è s'ellu ci hè ogni anormalità in a struttura di ogni parte.
Prima di u travagliu ufficiale, a macchina deve esse idling per pruvà a macchina, è pò travaglià solu dopu à cunfirmà chì tutte e parte sò normali.Prima di inizià a macchina, tutti l'articuli inutili nantu à u bancu di travagliu deve esse puliti per prevene l'iniziu bruscu di u slider causatu da vibrazioni è ferite o colpisce l'interruttore.
Duranti u funziunamentu, hè strettamente pruibitu di ghjunghje direttamente in a bocca di u fustu per piglià e cose, è l'arnesi manuale ùn deve esse postu nantu à a fustella.
Quandu aghjustà a pusizione di a pezza di travagliu in l'area di u fustu o di piglià a pezza di u travagliu appiccicata in a fustella, a macchina deve esse fermata.
E persone multiple chì operanu a stessa macchina idraulica duveranu avè un cumandamentu unificatu, u signale hè chjaru, aspettate chì l'altra parte per fà una risposta chjara, è cunfirmà per lascià a zona periculosa prima di spustà.
In casu di fallimentu o funziunamentu bruscu, l'alimentazione elettrica deve esse disattivata, è a pressa idraulica deve esse pulita.
U mantenimentu è l'ajustamentu di a pressa idraulica è a stallazione, l'aghjustamentu è u disassemblamentu di u moldu deve esse realizatu quandu a pressa idraulica hè fermata, è i pads deve esse posti sottu à u slider per un supportu affidabile.
Queste sopra sò e precauzioni per a stallazione di pressa idraulica.Sè avete bisognu, pudete cuntattateci ZHENGXI Hydraulics o emailxdyf0428@cdzhengxi.com.

Ms.Serafina +86 15102806197

asdsadasdas


Tempu di Postu: 12-Jan-2022