prudutti

Chì sò e caratteristiche principali di i pezzi di stampatura di l'automobile in l'industria di l'automobile?

A parte di stampatura di stampa in profonda di metallu hè un metudu di furmazione di una pezza di travagliu (parte pressante) di a forma è a dimensione desiderate appiicannu una forza esterna à una piastra, una striscia, una pipa, un prufilu, è simili per una pressa è una matrice. (muffa) per causà deformazione plastica o separazione.Stamping è forging sò u listessu prucessu di plastica (o trasfurmazioni di pressione), cullettivamente chjamati forging.I blanks stampati sò principarmenti laminati à caldu è laminati à friddi è strisce d'acciaio.

I stampi di stampa in profondità sò principalmente furmati da stampa è stampate di fogli di metallu o non-metallu cù a pressione di una pressa.

Principalmente anu e seguenti caratteristiche:

  1. I pezzi di stampatura di stampa profonda sò fabbricati da stamping sottu a premessa di u cunsumu di materiale bassu.I pezzi sò ligeri in pesu è boni in rigidità, è dopu chì u materiale di foglia hè plasticamente deformatu, a struttura interna di u metale hè migliuratu, perchè e parti stampate sò migliurate.A forza hè aumentata.
  2. In u prucessu di stampa, postu chì a superficia di u materiale ùn hè micca dannatu, hà una bona qualità di a superficia è un apparenza liscia è bella, chì furnisce e cundizioni convenienti per a pittura di a superficia, l'electroplating, a fosfatazione è altre trattamentu di a superficia.

In cunfrontu cù i castings è forgings, i pezzi stampati disegnati sò sottili, uniformi, ligeri è forti.Stamping pò pruduce pezzi cù ribs, ribs, ondulazioni o flanging chì sò difficiuli di fabricà per altri metudi per aumentà a so rigidità.Grazie à l'usu di stampi di precisione, a precisione di u travagliu hè finu à u micron è a ripetibilità hè alta.

E caratteristiche strutturali di e parti di imbutitura profonda:

  1. A forma di e parte disegnata deve esse simplicità è simmetrica quantu pussibule, è deve esse disegnata quant'è pussibule;
  2. Per i pezzi chì deve esse approfonditu parechje volte, a superficia interna è esterna deve esse permessa di avè tracce chì ponu accade durante u prucessu di disegnu, assicurendu a qualità di a superficia necessaria;
  3. Sutta a premessa di assicurà e esigenze di assemblea, u muru laterale di u membru di l'imbuttatura prufonda deve esse permessa di avè una certa inclinazione;
  4. A distanza da u bordu di u pirtusu o u bordu di u flange à u muru laterale deve esse appruvata;
  5. U fondu è u muru di u pezzu di deep drawing, u flange è u muru, è u raghju di u cantonu di i cantoni di a parte rectangulare deve esse adattatu.Pigliate u raghju di l'angulu di u fondu di u fondu è u muru di a parte di u disegnu 1pr=1.5mm, mm1r2p=, u flange di disegnu prufonda è U raghju di u cantonu di u muru mm2rd1=, mm5.1r2d=;

 

I materiali utilizati per u disegnu sò generalmente richiesti d'avè una bona plasticità, un rapportu di rendimentu bassu, un coefficiente di direttività di grossu grossu di piastra, è una direttività di pianu di piastra chjuca.


Tempu di post: 10-novembre-2020