Parlà nantu à a resistenza à a corrosione di i materiali compositi SMC

Parlà nantu à a resistenza à a corrosione di i materiali compositi SMC

SMChè l'abbreviazione diCompositu di stampa di foglia, Materiale compostu SMC, compostu di formatura SMC o compostu di stampa di foglia (cumunemente cunnisciutu cum'èMateriale FRP).E materie prime principali sò cumposti da filatu speciale SMC, resina insaturata, additivi à bassa ritirata, filler è diversi additivi.SMC hà i vantaghji di un rendimentu elettricu superiore, resistenza à a corrosione, pesu ligeru, design d'ingegneria faciule è flessibile, è a so prestazione meccanica pò esse paragunabili à certi materiali metallici, per quessa hè largamente utilizatu in l'elettricità, l'elettronica, i veiculi, a custruzzione, a chimica, l'aviazione. è altre industrie in. Cum'è l'equipaggiu elettricu più avanzatu è popularizatu in u mondu, u materiale compositu SMC hà vantaghji incomparabile cù altri materiali non-metallici è materiali metallici:

1. Eccellente prestazione d'insulazione elettrica: SMC hè un materiale d'insulazione eccellente;hà una resistenza d'insulazione d'altu rendiment, impedisce a fuga, è pò mantene boni proprietà dielettriche à alta frequenze.Ùn riflette micca o bluccà a propagazione di microondas.Rust pò esse usatu per un bellu pezzu.A prutezzione di l'isolamentu è l'indice anti-creepage rispettanu i standard DIN/VDE pertinenti.Stu materiale ùn hè micca solu un insulamentu elettricu eccellente, ma ancu mantene boni proprietà dielettriche à frequenze alte, ùn hè micca sottumessu à effetti elettromagnetici, è ùn riflette micca l'onda elettromagnetica.

2. Materiali ignifughi di alta qualità:U funziunamentu di ritardante di fiamma di i materiali compositi SMC pò ghjunghje à u nivellu FVO, è u livellu di toxicità di u fumu hè un livellu quasi sicuru.I materiali di a nostra cumpagnia ponu risponde à i requisiti UL94 in casa è à l'esteru.

3. Eccellente resistenza à a corrosione: materiali compositi SMCresiste efficacemente à a corrosione di l'acqua di mare, a benzina, l'alcoolu, u sali elettroliticu, l'acidu acìticu, l'acidu cloridicu, i composti di sodium potassium, l'urina, l'asfaltu, diversi terreni acidi-base è a pioggia acida.U pruduttu stessu hà una bona prestazione anti-aging, è a superficia di u pruduttu hà una capa protettiva cù una forte resistenza UV.U pruduttu di doppia prutezzione hà un rendimentu anti-aging più altu.

4. Eccellenti proprietà meccaniche:U materiale compositu SMC hè principalmente cumpostu da una struttura moleculare di rete dimensionale di materiale isolante eccellente è una fibra di rinforzu speciale, cusì chì u materiale hà una bona resistenza à l'impattu, faciule da machinà, faciule da forà è tagliatu, è posizionamentu precisu, Ha una alta resistenza à a trazione, curvatura è impattu. durezza.

5.Prutezzione di l'ambiente è materiali non tossichi:U materiale compositu SMC hè un tipu di senza alogeni è senza sustanzi dannusu à u corpu umanu.Hè un novu tipu di materiale ecologicu per risponde à i bisogni di u futuru sviluppu verde.

6. Conduttività termica bassa è coefficiente di espansione chjucu:U materiale compositu SMC hè un tipu di resistenza à a temperatura alta è una bassa rata di deformazione termica, è u so insulamentu termale pò riduce l'influenza di a differenza di temperatura ambientale in l'internu di a scatula.In cunfrontu cù i materiali metallichi, pò riduce efficacemente a condensazione in a scatula.accadutu.

7. Eccellente resistenza UV è prestazioni anti-invecchiamento:Trà i materiali non metallichi, i materiali di poliester rinfurzati cù fibre anu eccellenti proprietà anti-invecchiamento.A prova di prestazione anti-invecchiamento mostra chì u gradu massimu di invechjamentu di a superficia hè chjuca in diversi lochi d'usu è e diverse zoni climatichi, per quessa ùn hà micca un impattu evidenti nantu à e proprietà meccaniche di u cabinet.A nostra cumpagnia hà aduttatu un prucessu speciale di trattamentu di a superficia resistente à i raggi UV per rinfurzà ancu a so resistenza à l'anziane.

 

ZHENGXI cumpagnia prufessiunale nantu à uPressa idraulica composta SMC, da u materiale à u pruduttu finitu, pudemu furnisce e soluzioni cumplete.8-)

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197


Tempu di post: Jul-10-2021