Servo idraulica cuntrollu di precisione è vantaghji

Servo idraulica cuntrollu di precisione è vantaghji

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197

 

Pressa servo idraulicahè adattatu per allungamentu, curvatura, flanging, estrusione à freddo, blanking è altri prucessi di materiali metallici, è hè adattatu per currezzione di press-fitting, pressing of powder products, abrasive products, and press-forming of plastic products and insulating materials.Induve pò esse riflessu u cuntrollu di precisione è i vantaghji di a pressa idraulica servo?
Servo idraulica cuntrollu di precisione è vantaghji.

Stu novu tipu di pressa idraulica servo-driven (pressa idraulica servo in breve) hè una pressa idraulica di risparmiu d'energia è d'alta efficienza chì usa unservomotoreper guidà a pompa di l'oliu di l'accionamentu principale, riduce u ciclu di a valvula di cuntrollu, è cuntrolla u slider di pressa idraulica.Hè adattatu per stamping, fustellatura, press-fitting, straightening è altri prucessi.

I servomotori è e macchine tradiziunali di trasmissione anu i seguenti sei vantaghji:
1.Meno calore è riduzione di i costi: L'oliu idraulicu cunsumatu da presse idraulici servo-driven hè generalmente solu circa 50% di quellu di presse idraulici tradiziunali.
2. Altu gradu d'automatizazione, bona flessibilità è alta precisione: A pressione, a velocità è a pusizione di a pressa idraulica servo-driven sò un cuntrollu digitale cumplettamente chjusu, cù un altu gradu d'automatizazione è una bona precisione.Inoltre, a so pressione è a velocità sò programabili per risponde à i bisogni di diversi prucessi, è pò ancu realizà un cuntrollu automaticu remotu.
3. Risparmio energetico:In cunfrontu cù i machini idraulichi tradiziunali, i machini idraulichi servo-driven ponu salvà l'electricità da 30% ~ 70%.

2
4. Low rumore:U rumore di a pressa idraulica servo hè generalmente menu di 70dB, mentre chì u rumore di a pressa idraulica tradiziunale hè 83dB ~ 90dB.
5. Alta efficienza:A vitezza di a pressa idraulica servo-cuntrullata pò esse aumentata assai, è u ciculu di travagliu hè parechje volte più altu ch'è quellu di a pressa idraulica tradiziunale, chì pò ghjunghje à 10/min ~ 15/min.

3
6. Mantenimentu convenientu:I requisiti di pulizia di l'oliu idraulicu sò assai menu di i sistemi servo proporzionali idraulici, chì riduce l'impattu di a contaminazione di l'oliu idraulicu nantu à u sistema.

Vantaghji di l'applicazione:
1. Eseguite statistiche, ghjudiziu è analisi di u produttu rapportu di ogni ghjornu, mensili è annuali (opzioni di funzioni supplementari).
2. A macchina stessu hà funzioni di cuntrollu di pressione precisa è di spustamentu, è ponu persunalizà, almacenà, è chjamate 100 seti di prugrammi di stampa.Puderà facilmente realizà una macchina cù funzioni multiple è linee di assemblaggio flessibili per risponde à e vostre diverse esigenze di prucessu.
3. U valore di prissioni, prufundità pressing, vitezza pressure, prissioni tenimentu tempu, etc., pò tutti esse entrata nant'à u panel operazione, è u funziunamentu hè sèmplice.Inoltre, i dati di pressione è e curve di spostamentu in tempi diffirenti ponu esse visualizati nantu à u touch screen LCD.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2021