Prucessu di furmazione di cumpressione di metallurgia di polveri

Prucessu di furmazione di cumpressione di metallurgia di polveri

Metallurgia di pulveri (A metallurgia di pulveri, chjamata PM) hè una tecnulugia metallurgica in quale u polveru di metallu (o una mistura di polveri metalliche è polveri non-metalliche) hè aduprata cum'è materia prima per furmà prudutti o materiali di metallu attraversu a furmazione, a sinterizzazione o a forma calda.U prucessu di pruduzzioni di metallurgia di polveri hè simile à u prucessu di produzzione di prudutti ceramichi, cusì a ghjente spessu chjama u metudu di metallurgia di polveri "metudu cermet".
Cù u rapidu sviluppu di tutti i campi di a vita, diverse esigenze, cum'è u disignu ligeru è compactu, più è più parti sò diventate più è più cumplesse, chì incitanu u prucessu di mudificazione di a metallurgia di a polveri per affruntà più sfide.
Cù l'aumentu di a quantità di PM, i requisiti per u prucessu sò obligati à esse più stretti.Cum'è l'equipaggiu più criticu nantu à a linea di produzzione di parti di metallurgia di polveri, a pressa idraulica di furmazione di polveri determina a qualità di u compactu di polveri è restringe u sviluppu di l'industria di metallurgia di polveri in Cina..A pressa di polveri d'altu rendiment hè un pruduttu di stampa idraulica di furmazione di polveri basatu nantu à a tecnulugia di rapportu elettro-idraulicu, ma a so tecnulugia hè in un statu chjusu.
Attualmente, i più grandi impianti di produzzione di metallurgia di polveri anu introduttu l'equipaggiu avanzatu di furmazione di polveri è e linee di produzzione da l'esteru, ma l'intruduzioni solu ùn ponu micca risolve u prublema fundamentalmente.Per quessa, u sviluppu indipindenti di l'equipaggiu di furmazione di polveri d'alta tecnulugia hè ancu a più grande tendenza di sviluppu in l'industria di polveri.

Prucessu di furmazione di metallurgia di polveri
A furmazione hè un passu impurtante in u prucessu di metallurgia di u polveri.U scopu di furmà hè di pruduce un compactu cù una certa forma, dimensione, densità è forza.U modellu di cumpressione hè u metudu di furmazione più basicu.
U metudu di furmazione di compressione hà un prucessu simplice, alta efficienza, è hè cunvenutu per a produzzione automatizata.In ogni casu, a distribuzione di pressione di stu metudu ùn hè micca uniforme, perchè a densità di u corpu verde ùn hè micca uniforme, è u cracking hè propensu à accade, chì porta à l'apparizione di prudutti difettu.
a.L'uniformità di a distribuzione di densità di u compactu: Perchè u corpu di pulveru scorri in tutte e direzzione dopu à esse stressed in u die, provoca una pressione laterale perpendicular à u muru di u die.A pressione laterale provoca attritu, chì pruvucarà una caduta di pressione significativa in a direzzione di l'altezza di u compactu.
Misure di migliuramentu: 1) Reduce l'attrito, applicà l'oliu lubrificante nantu à u muru internu o aduprate un moldu cù un muru internu più lisu;
2) Pressing two-way hè utilizatu per migliurà l'irregularità di a distribuzione di densità di i compacti verdi;
3) Pruvate di riduce u rapportu altezza-diametru quandu cuncepisce u moldu.
b.Integrità di demoulding: per via di l'espansione elastica di u muffa femminile durante u prucessu di pressa, quandu a pressione hè sguassata, u compactu impedisce a cuntrazione elastica di u muffa femminile, è u compactu hè sottumessu à a pressione radiale, facendu chì u compactu riceve una cisura inversa. stress durante u prucessu di demolding Certi punti debbuli nantu à u compactu ponu esse distrutti sottu u stress di cisura sopra citatu.
Misure di migliuramentu: In termini di struttura, i pezzi duveranu evitari di pareti sottili, solchi profondi è stretti, bordi taglienti, boss chjuchi è sottili è altre forme quantunque pussibule.
Da i dui punti sopra, una descrizzione approssimativa di l'impattu di un unicu fattore in u prucessu di cuntrollu di moldura nantu à a qualità di u produttu, ma in l'applicazioni pratiche, parechji fatturi chì influenzanu sò mutuali.Durante u prucessu di ricerca, si trova chì i fatturi chì affettanu a qualità di u produttu à u stessu tempu sò:
1. L'influenza di a furmazione di pressione nantu à a qualità di billetta: a forza di pressa hà una influenza diretta nantu à a densità.A caduta di pressione esistenti provoca delaminazione è sbucciatura durante a pressa, è ci sò crepe à l'interfaccia di u compactu dopu a demolding.
2. L'effettu di a veloce di pressa nantu à a qualità di u compactu: Durante a compactazione di u polveru, a velocità di pressa affetta a scarica di l'aria da i pori trà i polveri, è affetta direttamente l'uniformità di a densità compacta.A diferenza di densità di u compactu hè relativamente grande.U più faciule hè di pruduce cracks.
3. L'influenza di u tempu di mantene nantu à a qualità di u compactu: Durante u prucessu di pressing, deve esse un tempu di mantene appropritatu sottu a pressione massima di pressa, chì pò aumentà significativamente a densità di u compactu.

L'attrezzatura di formatura di metallurgia di polvere cumplettamente automatica sviluppata di novu da Chengdu Zhengxi Hydraulic Equipment Manufacturing Co., Ltd. hè cuncepitu cum'è un novu equipamentu pionieri domesticu chì integra i vantaghji di presse meccaniche è presse idrauliche servo CNC.
A basa di muffa composta di u mudellu flottante di l'equipaggiu pò cuntrullà in modu efficace a consistenza di u pruduttu è a tarifa qualificata di u pruduttu.In a basa di suddisfà a pressa di pressione constante, hè aghjuntu u mecanismu di pressa di prucessu fissu di a stampa meccanica, chì ùn pò micca solu serve com'è limitu, ma ancu cum'è mecanismu di pressing fissu.A prutezzione di doppia strata di pressa è pressa migliurà assai a precisione di u produttu è l'efficienza di produzzione.

 

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197


Tempu di posta: 07-07-2021