Carbon Fiber Composite Material-Application and Development in Lightweight Transportation

Carbon Fiber Composite Material-Application and Development in Lightweight Transportation

U sviluppu di l'industria di i materiali di basa chjave hà un impattu impurtante nantu à l'implementazione di a strategia "Made in China 2025".In termini di fibre d'altu rendiment, i materiali compositi di fibra di carbone cù a reputazione di "dòlar neru" sò diventati gradualmente a "priorità massima" in l'industria di i materiali emergenti.In l'ultimi anni, cù l'avanzamentu di a tecnulugia di produzzione indipendente di fibra di carbonu domesticu, u distaccu cù u livellu avanzatu di i paesi sviluppati hè statu ristrettu, l'applicazione di i prudutti composti di fibra di carbone hè ancu intrutu in una pista di sviluppu rapidu, è i materiali compositi di fibra di carbone sò stati. sempre più usatu In u trasportu publicu mudernu cum'è l'aviò, l'automobile, a ferrovia d'alta velocità, u trenu ligeru, etc.

Presse idraulicheghjucà un grande rolu in u muffa di fibra di carbone.In cunfrontu cù e strutture metalliche tradiziunali, i prudutti di fibra di carbonu modellati anu una forza più altu, una resistenza più forte à a fatigue è una migliore resistenza à a corrosione.À u listessu tempu, per via di a bassa densità di fibra di carbone, hè 50% più liggeru di l'acciaio à pocu carbonu è 30% più liggeru di a struttura di magnesiu / aluminiu.

Pressa idraulica di stampa di compressione di fibra di carbonusi riferisce à una macchina chì mette u pannu di fibra di carbone pre-impregnated in u moldu di compressione, è poi aghjusta a pressione, a temperatura è u tempu per fà u pruduttu di fibra di carbone desideratu.

Passi di stampa idraulica di stampa di compressione di fibra di carbonu:

1. Pulizia di u moldu: pulisce u muffa per evità u residu di polvera è detriti.

2. Applica l'agente di liberazione: Dopu chì u muffa hè pulita è liscia, applicà l'agente di liberazione per impedisce chì u produttu si appiccica à u moldu è ùn hè micca pigliatu dopu à u muffa.

3. Preparazione di u materiale: preparanu u prepreg di fibra di carbone necessariu secondu a forma è a dimensione di u pruduttu.

4. Stacking: stacking a fibra di carbone prepreg strata per strata è pre-pressing it to form un solidu densu cù una forma regulare è una certa qualità.

5. In u muffa: Mettite a materia prima stacked in u muffa di compressione di fibra di carbonu in u muffa di stampa idraulica di quattru culonne, chjude u muffa, stabilisce a pressione, u tempu è a temperatura, è poi pressu à alta temperatura.

6. Cooling and demoulding: Cool per un periudu di tempu dopu à a pressa calda, è dopu apre u moldu per piglià u pruduttu.

7. Post-processing: U pruduttu pigliatu fora da u muffa di compressione fibre di carbone muffa stampa idraulica di quattru culonne hè relativamente aspra, è hà da passà à traversu una seria di prucedure post-processing comu trimming, lucidatura, è pittura.

Pressa idraulica composita di fibra di carbonu

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197

 


Tempu di Postu: Jul-27-2021