Metudu di prucessu di furmazione di pressa idraulica BMC

Metudu di prucessu di furmazione di pressa idraulica BMC

BMC hè l'abbreviazione di plastica termoindurente di poliester insaturatu rinfurzata cù fibra di vetru, è hè attualmente u tipu più utilizatu di plastica termoindurente rinfurzata.

 

BMC Funzioni è applicazioni
BMC hà boni pruprietà fisiche, elettriche è meccaniche, cusì hà una larga gamma di applicazioni, cum'è a pruduzzione di parti meccaniche cum'è tubi d'admission, coperchi di valve, è tappi di manhole cumuni è rims.Hè ancu largamente utilizatu in l'aviazione, a custruzzione, i mobili, l'apparecchi elettrici, etc., chì necessitanu resistenza à u terrimotu, ritardante di fiamma, bellezza è durabilità.

 

Caratteristiche di u processu BMC
1. Fluidità: BMC hà una bona fluidità è pò mantene una bona fluidità sottu pressione bassa.
2. Curability: A vitezza curing di BMC hè relativamente viloci, è u tempu di curing hè 30-60 seconde / mm quandu a temperatura molding hè 135-145 ° C.
3. Shrinkage rate: U shrinkage rate di BMC hè assai bassu, trà 0-0,5%.U tassu di shrinkage pò ancu esse aghjustatu aghjunghjendu additivi in ​​quantu necessariu.Si pò esse divisu in trè livelli: senza shrinkage, low shrinkage, è high shrinkage.
4. Colorability: BMC hà una bona colorability.
5. Disadvantages: u tempu di molding hè relativamente longu, è u burr di u produttu hè relativamente grande.

 

Stampaggio di compressione BMC
U muffa di compressione BMC hè di aghjunghje una certa quantità di compostu di moldura (agglomerate) in un moldu preriscaldatu, pressurize è calore, è poi solidificà è forma.U prucessu specificu hè pisatu → alimentazione → molding → riempimentu (l'agglomeratu hè sottu pressione, scorri è riempie u moldu sanu) → guarisci → (curatu cumplettamente dopu avè mantenutu à a pressione fissata è a temperatura per un certu periodu di tempu) → apre u muffa è caccià u prodottu→grinding the burr, etc.→prodottu finitu.

 

 

Cundizioni di prucessu di furmazione di compressione BMC
1. Pressione di molding: 3.5-7MPa per i prudutti ordinali, 14MPa per i prudutti cù esigenze di superficia elevata.
2. Temperature di molding: A temperatura di u moldu hè in generale 145±5 ° C, è a temperatura di u moldu fissu pò esse calata da 5-15 ° C per demolding.
3. Velocità di clamping Mold: u megliu clamping moldu pò esse cumpletu in 50 seconde.
4. Tempu di curazione: U tempu di curazione di u pruduttu cù un gruixu di muru di 3mm hè di 3 minuti, u tempu di guariscenza cù un gruixu di muru di 6mm hè 4-6 minuti, è u tempu di curazione cù un gruixu di muru di 12mm hè 6-10. minuti.

 

 

 

 


Tempu di Post: 13-May-2021