2000T di fibra di vetru rinfurzatu a struttura di a machina di moldura di plastica è a superiorità

2000T di fibra di vetru rinfurzatu a struttura di a machina di moldura di plastica è a superiorità

Stampaggio di compressione FRPhè un metudu in quale una certa quantità di prepreg hè aghjuntu à a macchina di temperatura di u muffa per preriscaldamentu, è i prudutti di plastica sò guariti da u riscaldamentu è a pressione.

Ci sò parechjivantaghjisò:

1> alta efficienza di pruduzzione, faciule da ottene una produzzione specializata è automatizata;

2> alta precisione di dimensione di u produttu, bona ripetibilità;

3> superficia liscia, senza bisognu di mudificazione secundaria;

4> pò furmà prudutti cù struttura cumplessa in un tempu;

5> pruduzzione di massa, prezzu relativamente bassu.

A struttura di uPressa di stampaggio FRP 2000Tsi compone di dui parti:

Parte principale di a macchina: a cima di a macchina è a tavola di travagliu sò cunnessi da quattru colonne.U cilindru d'oliu hè stallatu nantu à u pirtusu internu di u fondu di a cima di a macchina.I quattru noci nantu à a cima di a macchina sò usati per aghjustà a precisione di a stampa.

Sistema idraulicu: U sistema idraulicu (stazione di pompa) hè stallatu à u latu drittu di l'ospite.Tuttu u sistema di cuntrollu idraulicu hè guidatu da u mutore per guidà a pompa d'oliu d'alta pressione per intruduce l'oliu di pressione, è inserisce u cilindru d'oliu attraversu a valvula di overflow, valvola solenoide, valvola di cuntrollu idraulica, manometru, pipeline, etc. chì u pistu cilindru rializeghja u muvimentu reciprocante su è giù.

2000 tunnellate di macchina di formatura di plastica rinfurzata cù fibra di vetru hè largamente usata è i so vantaghji sò:

⑴Disegnu di struttura ottimizatu per computer, struttura di macchina à quattru culonne, bona rigidità, alta precisione, simplice, ecunomica è pratica.

⑵U cuntrollu idraulicu adopta un sistema integratu di valvula di cartuccia, chì hè affidabile in azzione.U novu tipu d'elementu di sigillatura di cilindru d'oliu hà una forte affidabilità, una longa vita di serviziu, un picculu scossa idraulica, è riduce a pipeline di cunnessione è i punti di fuga.

⑶ Sistema di cuntrollu elettricu indipendente, travagliu affidabile, azzione obiettiva è mantenimentu convenientu.

⑷Usendu u cuntrollu centralizatu di u buttone, cù trè modi di funziunamentu: aghjustamentu, manuale è semi-automaticu.

⑸ Per mezu di a selezzione di u pannellu di operazione, pò rializà i dui prucessi di furmazione di corsa fissa è pressione fissa, è hà e funzioni di mantene a pressione è ritardu.

⑹A pressione di travagliu di u slider, a gamma di corsa di a discesa rapida senza carica è l'avanzamentu di travagliu lento pò esse aghjustate secondu i bisogni di u prucessu.

 

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197


Tempu di pubblicazione: 05-Nov-2021